Pinkstergemeente Sjaloom

Deimoslaan 19
1702 CK Heerhugowaard

Bereikbaarheid met openbaar vervoer: vanaf station Heerhugowaard is het 15 minuten lopen naar het kerkgebouw. Je kunt ook bus 162 nemen.

Kerkdiensten: elke zondag om 10.00 uur. We zingen eigentijdse aanbiddingsliederen onder begeleiding van ons muziekteam en luisteren naar de preek. De kinderen hebben tijdens de dienst een eigen programma. Na afloop nemen we de tijd om na te praten onder het genot van een kopje koffie.

Je bent van harte welkom in Sjaloom! We zijn een diverse gemeente voor alle generaties. Wij geloven dat Gods aanwezigheid ons van binnenuit verandert en zijn liefde in ons een krachtige uitwerking heeft op de mensen om ons heen.

Andere activiteiten: er is een wekelijkse bidstond en er zijn verschillende huisgroepen waar je deel van uit kunt maken. De jongeren komen ook bij elkaar in groepen en op jeugdavonden. Een keer in de maand is er een speciale jeugddienst. Naast het jeugdwerk binnen de kerk hebben we ook jongerencentrum The Gate voor jongeren tussen de 12 en 17 jaar.

Vragen? Neem contact met ons op:

E-mail: info@sjaloom.nl

Tel/WhatsApp: 06 107 331 56