Leger des Heils Hoogeveen

Reviusweg 5
7901 JN HOOGEVEEN

Kerkgebouw: Reviusweg 5, in het centrum van Hoogeveen. Alle activiteiten van het korps spelen zich hier af. Vanaf NS station bereikbaar met bus 2, 27, 30 en 637. Uitstappen halte Grote Kerkstraat.

Kerkdiensten: Zondag om 10.00 uur. Na afloop koffiedrinken.

Kenmerken: Toegankelijke, gastvrije en blijmoedige geloofsgemeenschap. Respectvol voor iedereen en zet zich in voor hulpbehoevenden. De vieringen zijn laagdrempelig, met enthousiaste samenzang en praktijkgerichte bijbeloverdenking.

Activiteiten door de week:

– Maaltijdproject ‘De Gasterije’: donderdag 12 uur, drie gangen voor 4,50 euro, voor alle mensen die behoefte hebben om samen met anderen te eten. Welkom vanaf 10.30 uur.

– Tijdens de openingstijden van de winkel kan iedereen koffie/thee drinken.

– Kledingwinkel: tweedehands kleding, van goede kwaliteit en laag geprijsd, gevestigd aan de Schutstraat 40.
Openingstijden: Maandag gesloten en van dinsdag t/m zaterdag geopend van
13.30-16.00 uur.

– Bij Bosshardt+: open van 10.30 tot 16.30. Inloop voor en door de buurt. (Ook voor dak- en thuisloze mensen).
Gratis koffie/thee. Een praatje en hulp en begeleiding bij verschillende zaken.

– Inloopuur Diaconaal Platform: 1e en 3e maandag van de maand van 19.00 tot 20.00 uur. O.a. hulp bij schulden.

– Inloopspreekuur schuldhulppreventie, iedere donderdag van 14.00 – 15.30 uur.

– voorganger:
Majoor Jaap Kroeskop