Leger des Heils Almere

Pianoweg 117
1312 JD ALMERE
Kerkgebouw: ‘Het Klankbord’, Pianoweg 117, 1312 JD Almere.

Ligging: naast NS station Almere-Muziekwijk.

Kerkdiensten: zondag om 10.00 uur, met kinderoppas en kindernevendienst. Na afloop koffiedrinken. Elke eerste zondag van de maand (behalve ’s zomers)) en met Kerstmis, Pasen en Pinksteren: gastendienst rondom een thema, met eigentijdse zang en muziek, interview en korte meditatie.

Kenmerken: zeer hartelijke, open protestants-evangelische gemeenschap, divers van samenstelling: jong-oud, hoger-lager opgeleid, Nederlandse en niet-Nederlandse afkomst.
Gericht op praktisch christen-zijn.

Doordeweekse activiteiten: Alpha-cursus en in diverse wijken van Almere bijbelgespreksgroepen. Verder allerlei sociaal en maatschappelijk gerichte activiteiten in en vanuit ’t Klankbord zoals van maandag t/m vrijdag om 12.00 uur soep met wat erbij. Op maandag, woensdag om 12.30 gezamenlijke warme maaltijd en op dinsdag, woensdag en donderdag om 18.00 uur. Elke werkdag Open van 09.00-17.00 uur. Inloop/Huiskamer, een Raad- en Daadbalie en Kledingwinkel.
Er zijn diverse clubs, zoals sjoelen, creaclub, seniorenclub, bewegen voor ouderen, zingen met je kind en Nederlandse Taallessen.

********************************************

T: 036.546.44.74 (raad- & daadbalie van 09.00-17.00 uur).
E: korps.almere@legerdesheils.nl

Website: legerdesheils.nl/korpsalmere