De Hoofdhof

Wie zijn wij
De Protestantse Gemeente in Berkum  behoort tot de gemeenschap van Protestantse Kerken in Nederland (PKN). Onze gemeente omvat ruim 400  leden en onze thuisbasis is De Hoofdhof.

Wij voelen ons een deel van Gods volk onderweg, ons geloof zet ons in beweging.

In onze gemeente is iedereen welkom, wie je ook bent, waar je ook vandaan komt. Iedereen die zoekt om uit te vinden wat God van ons wil mag zich bij ons thuis voelen.

Waar kun je ons vinden
Ons kerkgebouw staat aan de Kerkweg 26, 8024 AN in Zwolle.  We zijn te bereiken vanaf het station met buslijn 3. Er is een bushalte tegenover de kerk.

Op onze website staat de meest actuele informatie: www.hoofdhof.nl

Onze diensten
Elke zondagmorgen is er een kerkdienst om 9.30 uur.  Er is een oppasdienst voor de kleintjes. Voor basisschoolkinderen is er om de week kindernevendienst. Eén keer per maand is er jeugdkerk voor de tieners.

Na elke dienst drinken we samen koffie, een goed moment om elkaar in alle rust te ontmoeten.

Met regelmaat worden de diensten vanuit onze eigen gemeente door het Hoofdhofkoor, D-Vote (een gospelkoor) of Amicanto (een kwartet) muzikaal ondersteund.
Ook nodigen wij graag  ‘mensen van buiten’ uit om de diensten met muziek en zang op te luisteren.

De diensten zijn altijd te volgen via ‘Kerkdienst gemist’.

Activiteiten
Elke woensdagmiddag is de kerk open van 15.00 tot 16.30 uur. Je kunt dan een kaarsje branden, naar muziek luisteren of ‘gewoon even rustig zitten’. Er is altijd een gastvrouw/gastheer aanwezig.

Maandelijks is er ons Ontmoetingscafé in de kerk. Van 21.00 tot 23.00 uur. Een goede gelegenheid om elkaar te ontmoeten voor een ongedwongen praatje.

Er zijn o.a. een meditatiegroep, een leeskring en er worden regelmatig informatieavonden gehouden over allerlei onderwerpen. Voor basisschoolkinderen is er een aantal keren per jaar ‘het land van verwondering’ op zondagmiddag.

contactgegevens:
Marijn Rohaan – Bisperink
tel.nr. 06 11739149
e-mail: dsmarijnrohaan@gmail.com

contactpersoon voor Kerk met Stip:
Desiree Lips
tel nr. 06 42841201