Logo, folders, posters, plaquette

Het logo van Kerken met Stip is geïnspireerd op hobo-tekens, bij zwervenden in de VS zeer bekend.
Dak- en thuislozen plaatsten een stip op de muur van een huis of instelling als men daar gastvrij ontvangen was.
Dit om lotgenoten het adres aan te bevelen.
Het “open dak” op het logo wil de gastvrijheid uitbeelden. Het kruis beeldt de geloofsgemeenschap uit.

plaqette_klWanneer u een kerk Kerk met Stip wilt worden, vindt er een gesprek plaats en wordt er een overeenkomst getekend. Dan ontvangt de kerk de plaquette met het Kerk met Stip-logo die kan worden aangebracht op de kerkmuur. De plaquette is 20×20 cm. en gemaakt van roestvrij staal en wordt geleverd met bevestigingsmateriaal.

Hieronder kunt u de brochure, de folders en de poster t.b.v. Kerken met Stip downloaden en printen.

Poster Kerk met Stip

Folder-voor-gedetineerden 2021

Folder-voor-de-kerken 2021

U kunt deze ook bestellen bij:
De coördinator
Ikenius Antuma