De Meerkerk

Bennebroekerweg 515
2132 MD HOOFDDORP

Het kerkgebouw: is gelegen tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep, nabij de middelste Calatravabrug.
Bereikbaar met buslijn 164 Connexxion. (de halte is ongeveer een kilometer van het kerkgebouw.)

Onze diensten zijn op zondag om 9:00 uur en om 11:00 uur

Kenmerken: De Meerkerk is een eigentijdse Baptistengemeente in het hart van de Haarlemmermeer.
Zij wil een laagdrempelige kerk zijn midden in de samenleving, waar de mens telt en een persoonlijke en open relatie met God centraal staat.

Er zijn parallel aan de zondagsdiensten eigen diensten voor de leeftijdsgroepen 12-17 jaar.

Verder worden activiteiten aangegeven op de website. Zoals de regelmatige Alpha-cursussen gedurende het gehele jaar op de maandagavonden.
De Meerkerk verzorgt 3x per jaar Alphacursussen voor mensen vanaf 15 jaar.

Voor informatie/contact kan men altijd bellen met ons telefoonnummer 023 56 35872.

Website: www.meerkerk.nl