Koningskerk Zwolle

Landsheerlaan 5
8016 ET Zwolle

De Koningskerk, verbonden aan het kerkverband van de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt, is gericht op de wijk Zwolle-Zuid en heeft ongeveer 1500 leden.

Op zondag zijn er kerkdiensten om 9:00, 11:00 en 16:30. Op de website is altijd een actueel overzicht daarvan te vinden. In de diensten gaat het om de ontmoeting met God en met elkaar. Traditionele en moderne muziekbegeleiding wisselt elkaar af en vult elkaar aan. Voor en na de morgendiensten is er tijd om mensen te ontmoeten, onder het genot van een bakje koffie, thee of limonade.

Behalve kerkdiensten op zondag komt de gemeente van de Koningskerk op allerlei andere manieren en momenten bij elkaar. Eén van die manieren is de Alphacursus, die meestal in september start. Een actueel overzicht daarvan is te vinden op de Alphacursus-website: https://alpha-cursus.nl/vind-een-cursus/zwolle/.

De gemeente van de Koningskerk is een brede mix van allerlei generaties, van jong tot oud. Er wordt veel tijd gestoken in het jeugdwerk, maar ook voor volwassenen zijn er allerlei interessante activiteiten om te groeien als christen. Neem vooral een kijkje op onze website om alle activiteiten te zien en weet je van harte welkom in de Koningskerk!

www.koningskerk.nl