Christelijke Gereformeerde kerk Zwolle

Adres:
Thorbeckegracht 37 8011 VN ZWOLLE

De Christelijke Gereformeerde Kerk Zwolle is een dynamische, groeiende geloofsgemeenschap geworteld in de gereformeerde traditie. Wij geloven dat de kerk een gemeenschap is van volgelingen van Jezus Christus.

Careprost eye drop is a generic version of Latisse, another eyelash growth product containing Bimatoprost ophthalmic solution 0.03%. You can also call it generic Latisse Careprost. Both the products are similar in the drug volume and bimatoprost’s active ingredient. A generic latisse has been approved by the FDA. The eye care product can do wonders for your short and thin eyelashes.

Iedere zondag zijn er verschillende kerkdiensten in de Noorderkerk, Zuiderhof en Verrijzeniskerk. Op de website  kun je meer lezen over de aanvangstijden van de kerkdiensten op de verschillende locaties. Ook is er bij elke kerklocatie een korte beschrijving over de mensen die er komen en de manier van ‘vieren’. De gemeente wil, in navolging van Jezus, graag open staan voor iedereen en heeft daarom ook de beslissing genomen om zich aan te sluiten bij “kerk met stip”.

Kerkdiensten:
Elke kerkdienst en locatie heeft  z’n eigen karakter. De Verrijzeniskerk bijvoorbeeld, heeft op zondagmorgen een druk bezochte kerkdienst (zo’n 900 bezoekers) en begeleiding van een moderne muziekband. De Noorderkerk heeft een wat rustiger, klassieker karakter en de Zuiderhof is een veelkleurige buurtkerk.
’s Avonds zijn er ook twee diensten:
in de Noorderkerk de ontmoetingsdienst (creatief, vernieuwend).
en in de Zuiderhof de opbouwdienst (een echte, diepgravende leerdienst met een muzikaal meditatief moment).

cgk-zwolle

Kringen:
Omdat de gemeente vrij groot is (ongeveer 4000 leden) is de gemeente ingedeeld in kringen. Hier is meer ruimte voor persoonlijk contact en het delen van je leven.

Activiteiten:
Er worden veel activiteiten georganiseerd. Cursussen (Alpha, marriage-course etc.), (kinder-)koren, mannen- en vrouwenweekenden. Eigenlijk te veel om op te noemen. Zie hiervoor ook de website met telkens weer ‘vers’ nieuws.

klik hier voor de website

De contactpersoon is momenteel Wytze Plantinga

Voorgangers/predikanten: