RK PAROCHIE De Verrezen Christus

Fonteynenburghlaan 36
2275 CZ VOORBURG-WEST

Kerkgebouw ligging:
Nabij het Diaconessenhuis. Bereikbaar met bus 23 HTM, 10 minuten lopen vanaf NS-station Voorburg.

Kerkdiensten:
Zondag om 10.30 uur, na afloop koffiedrinken. Afwisselend eucharistie- en woord- en communievieringen, steeds met koorzang. Op de eerste zondag van de maand gezinsviering met kinderkoor. Op de derde zondag van de maand Leerhuis met Agape (behalve tijdens vasten, advent en zomervakantie).

Kenmerken:
Open en warme, oecumenisch gezinde gemeenschap, met veel aandacht voor jongeren.

Activiteiten door de week:
Dagelijks is van 9.30 – 10.30 uur het parochiecentrum bezet door vrijwilligers en dan ook bereikbaar. Er zijn bijbel- en bezinningsavonden. Op woensdagavond van 8 -10 uur repeteert het gemengde koor in het parochiecentrum. Jeugd en jongeren doorlopen in groepen een jaarprogramma met diverse activiteiten. Verbouwen en andere klussen worden met elkaar en in eigen beheer gedaan. In de vastenperiode zijn er gezamenlijke soepmaaltijden. Jaarlijks is er een gezellige parochiedag. Bezoekers van onze kerk, nieuwe parochianen en vrijwilligers zijn altijd welkom.

Coördinator:
Wil van der Ham