PERRON in Zoetermeer.

Perron staat voor ontmoeting en gemeenschap in de wijk Oosterheem. We zijn een kerk waarbij iedereen mag meedoen en erbij hoort. Geïnspireerd door het verhaal van God denken we na over levensvragen en zoeken we het goede voor de buurt.

Naast de doordeweekse activiteiten organiseren wij op zondag Perronmeetings. Een Perronmeeting is een ontmoetingsmoment voor iedereen die de behoefte heeft aan contact met mensen, op zoek is naar rust en behoefte heeft aan bezinning over het leven, geloven en God. Bij de voorbereiding van iedere Perronmeeting is het uitgangspunt dat iemand die de meeting voor het eerst bezoekt zich welkom voelt en het programma goed kan volgen en begrijpen. Door het gebruik van onze vormen willen we kerk zijn op een manier die bij de mensen in Oosterheem past.

De Perronmeetings worden  gehouden in de Oosterkerk.
Aanvangstijd 10.00 uur.
Hartelijk welkom!

Activiteiten: Oosterheemplein 320, Zoetermeer

Zondagse Perronmeetings