Leger des Heils Leeuwarden

Wollegaastdam 1
8918 GT LEEUWARDEN

Kerkgebouw: Kerkelijk Centrum Wollegaastdam 1, 8918 GTLeeuwarden

Kerkdiensten: zondag om 10.00 uur, met kinderoppas en kindernevendienst. Na afloop koffiedrinken. Elke derde zondag van de maand (behalve ’s zomers) een avondsamenkomst om 19.00 uur (veelal met medewerking van muzikale groepen).

Kenmerken: hartelijke, warme, open protestants-evangelische gemeenschap, divers van samenstelling: jong-oud, hoger-lager opgeleid.  Gericht op praktisch christen-zijn.

Doordeweekse activiteiten: ontmoetingsmiddag voor volwassenen, bijbelgespreksgroep, thematisch schilderen, project zangkoor rondom pasen en kerst, (beperkte) gezamenlijke warme maaltijd of lunch. Vanaf zomer 2009 is een nieuw kerkgebouw betrokken, waardoor meer sociaal en maatschappelijk gerichte activiteiten op komst zijn.

Voorganger: majoor Bert Meijberg
T: 058-288.54.74