Koepelkerk

Jansplein 60
6811 GD Arnhem

De prachtige Koepelkerk staat op loopafstand van Arnhem Centraal Station, hoofduitgang.

Kerkdiensten: zondag 09.00 en 10.30 uur en 16.30 of 19.00 uur (zie website). De diensten zijn ervoor om God te ontmoeten. Er is altijd een goede preek en vaak is er een muziekband, die allerlei soorten liederen begeleidt, van oud tot modern, gereformeerd en evangelisch. Ook is er tijd om te bidden.Tussen de ochtenddiensten is er koffie.

De Koepelkerk is de grootste kerk in Arnhem en telt ongeveer 1400 leden, met hart voor Jezus, elkaar en de stad.

De Koepelkerk is gereformeerd (vrijgemaakt), maar vooral een levendige christelijke kerk. Het is niet alleen een kerk voor de zondag. Doordeweek gebeurt er ook van alles:

Koepels:
Overal komen mensen van de kerk bij elkaar om met elkaar mee te leven en elkaar op allerlei manieren bij te staan. Iedereen hoort bij een ‘koepel’, een kleine groep huishoudens die bij elkaar in de buurt wonen.

E: communicatie@koepelkerk.nl

Alphacursus: In het najaar kun je beginnen aan een cursus, waar je in 10 avonden kennismaakt met het christelijk geloof.E:  alpha@koepelkerk.nl

Andere activiteiten:

Er zijn allerlei groepen en activiteiten voor kinderen, jongeren, studenten, gehuwden, muzikanten, bidders, klussers, gevangenen, daklozen, kortom voor elk wat wils. En als er niks van je gading bij zit, is er genoeg ruimte om zelf iets nieuws te starten.

Contactpersoon:
Ikenius Antuma;