De Wingerd

7006 NJ Doetinchem
tel. (0314) 36 00 89
Bereikbaarheid: per trein halte Doetinchem-De Huet
De Wingerd is onderdeel van de Protestantse Gemeente Doetinchem.

Kerkdiensten:
Iedere zondag is er een viering om 10.00 uur. De liturgie en de kerkgroet met de mededelingen worden dan uitgedeeld. Na afloop van de dienst is er koffiedrinken. De liturgie is te volgen via een beamerpresentatie.Je kunt deze downloaden via de website. Je kunt de kerkgroet en de liturgie ook per mail ontvangen. Aanmelden gaat via kerkgroet@gmail.com.

Kenmerken:
Het Kerkelijk Centrum de Wingerd staat in de wijk de Huet Dichteren en wordt intensief gebruikt  voor tal van activiteiten op kerkelijk, oecumenisch of algemeen gebied. Het is een open gemeenschap met ruimte voor iedereen. Naast de viering op zondag zijn er vele activiteiten, waaronder die van “Open Kerk”. Deze zijn toegankelijk voor iedereen. Loop gerust eens vrijblijvend binnen:

• Dagelijks van 10 – 12 uur is er de vrije inloop. Voor koffie, een praatje, bezoek aan het stiltecentrum, enz. Uit de ruilbibliotheek kunt u een boek lenen, enz.

• Iedere maandagochtend is er de handwerk- en knutselgroep

• Iedere woensdagmorgen zingen met Barbara,

• Iedere donderdagmorgen van 10.00 – 10.30 een Katholieke gebedsbijeenkomst